top of page

Pryč s chmury, vyjděte na světlo

StartFragment

Špatný den? Může se stát. Nepříjemné, ale člověk to brzy hodí za hlavu.

Série špatných dnů? Ta člověka ubíjí. Pomalu, nenápadně, aniž by si toho všiml, upadá do spirály šedi a ponura. Další problémy na sebe nikdy nenechají dlouho čekat a balí se jeden na druhý jako by jen čekaly na svou příležitost. Vyjít pak zpět na světlo není tak snadné, jako upadnout do stínu.

Znám to. Můj stín byl temný, děsivý a nepropustný, ale přesto jsem jím nechala prozářit paprsky vize a po čase jsem se z něj vymanila úplně. Nebylo to snadné. Zdlouhavý proces sebepoznání a uvědomění si podstaty sebe sama mě ale přivedl tam, kde jsem teď. Poprvé v životě o sobě můžu říct, že jsem spokojená žena. Kolik z vás může vyslovit tuto zdánlivě nevinnou větičku a vnitřně cítit, že je to skutečně pravda? Své nitro neoklamete tak snadno jako vědomí. A upřímně, stojíte o sebeklam?

Dovolte mi předat vám mou vizi a pomoci vystoupit ze spirály šedi. Dovolte mi provést vás spletitostmi sebepoznání a zdánlivě hrbolatou cestou za spokojeným životem. Čerpám z pestrého a bohatého životního příběhu a především mnoha sérií špatných dnů, které už navždy patří minulosti.

EndFragment


bottom of page