top of page

Mou vášní je minimalismus

StartFragment

Mou novou vášní je uplatňovat minimalismus v každodenním životě!

Ráda Vás budu inspirovat aby jste vlastnili méně zbytečných věcí a tím získali více prostoru pro to co je v životě důležité. Mě osobně toto moc pomohlo!! Třídila jsem třídila až jsem vytřídila vše nepotřebné! Je opravdu nutné mít, to co mám ve skříni?

Něco jsem prodala. Někdy mě to trhalo srdce! Ale následně přišla velká úleva!

Čím více zjednodušuji, tím méně potřebuji!

Pochopila jsem, že věci jakmile přestanete používat a vynesete je z domu,

jsou bezcenné. Mají pouze takovou hodnotu, jakou jim dáte vy sami.

Děkuji, že jsem objevila minimalismus. Věci nejsou již v mém životě podstatné.

Už jim nesloužím. Vše co jsem si nechala jsem začala používat. Nešetřit na až!!

Moc jsem se tím osvobodila od různých závislostí.

A to mě do cesty přišla úžasná knížka od mladé a krásné Japonky Marie Kondo Zázračný úklid.

Ona se při třídění ptá jestli ji ta věc dělá Radost. A to mě ještě více posunulo a ulehčilo moje rozhodování.

Knížku moc doporučuji! Skládám a ukládám podle ní oblečení a ostatní.

Uvědomuji si, že se mě lehčeji dýchá a i přes velké množství vyřazených věci žiji naplněný život!

Můj život žiji s větší radostí, lehkostí a s vědomým štěstím a pocitem bohatství!

Co je pro mě minimalismus a co mě přinesl, jak já ho chápu? A v čem mě pomohl?

Zbavuji se nepodstatného a zbytečností. Jsem moc ráda, když mě zbude nějaká police, třeba v botníku volná.

Zaměřuji pozornost na podstatné. Pro mě důležité.

Otřepané: Méně znamená více!

A přesto si ráda koupím něco veselého do domova nebo na sebe!

Nechodím v ošoupaných botách.

Vše vyčistit je pro mě cesta!

Může být i pro vás! Ale vy si určujete rychlost chůze, směr a cíl!

EndFragment


bottom of page